جلسه کارگروه استقرار سیستم مدیریت کیفیت

فهرست مطالب

اولین جلسه کارگروه استقرارسیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک آرامش در سال 1403

این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email

اولین جلسه کارگروه استقرارسیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه پاتوبیولوژی و ژنتیک آرامش در سال 1403

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل آزمایشگاه آرامش، این جلسه با دستور کار مرور دستورالعمل استقرار سیستم مدیریت کیفیت و الزام بخشهای فنی آزمایشگاه به اجرای کنتترل کیفی در سال جدید برگزار شد

ندا حقیقتی سوپروایزر کنترل کیفیت دراین باره گفت:ظهر روز یکشنبه 10 اردیبهشت جلسه مدیریت کیفیت با حضور مدیران ارشد،میانی و سرپرستان بخشها و با حضور کمیته بهبود کیفیت برگزار شد در این جلسه دو ساعته اعضای تیم کنترل کیفی و بهبود کیفیت معرفی شدند.

وی افزود:در راستای دستیابی به استانداردهای ملی و بین المللی کلیه بخش های فنی آزمایشگاه های گروه آرامش با همکاری آزمایشگاه مرجع سلامت و وزارت بهداشت و درمان به صورت دوره ای و با نمونه های کنترلی مراکز EQC داخلی و خارجی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

همچنین نمونه های بین آزمایشگاهی نیز به صورت مستمر و سیستماتیک تولید و در بیش از 10 آزمایشگاه عضو زنجیره مورد بررسی و آنالیز قرار میگیرند.

با عنایت به استقرار سیستم مدیریت کیفیت کلیه فرایندهای آزمایشگاه های گروه آرامش ضمن مستندسازی، شاخص گزاری شده و شاخص های مربوطه به صورت مستمر تحت پایش و اندازه گیری قرار دارند که خود منجر به اطمینان مناسب از عملکرد بخش های مختلف آزمایشگاه می گردد.

در عین حال ارتباط مستمر واحد نظارت و ارزیابی گروه تخصصی آرامش با پزشکان محترم بالینی نقش بسیار مهمی در ارزیابی و بازنگری فنی عملکرد آزمایشگاه خواهد داشت.

در انتها دکتر امینی ضمن مرور چک لیست وزارت بهداشت تاکید کرد از هفته آتی تیم بهبود کیفیت در کلیه بخشها حضور پیدا خواهد کرد و در انتهای هر فصل تیم برتر،بخش برتر و کارمند برتر از طرف تیم بهبود معرفی خواهند شد.

آخرین مقالات وبلاگ

مقالات و مطالب آموزشی در حوزه پزشکی و سلامت

آزمایش در منزل با نمونه گیری رایگان ، دریــــافت جـواب آزمـــــایش به صورت آنـــــلاین